دیگ روغن داغ

HOT OIL BOILER

دیگ روغن داغ از ظرفیت ۳۰۰/۰۰۰ کیلوکالری در ساعت تا ۶/۰۰۰/۰۰۰ کیلوکالری در ساعت در کارخانه صنایع حرارتی آروین بخار تولید می شود. دیگ روغن داغ دارای Chamber چرخش روغن در انتها می‌باشد که روغن حرارتی در مرحله ورود به بویلر وارد آن خواهد گردید. دستگاه بویلر یا دیگ روغن داغ در دو نوع افقی و عمودی به شکل کویل لوله در سه پاس حرارتی با دمای طراحی ۳۵۰ درجه سانتیگراد و دمای کارکرد مجاز ۳۲۰ درجه سانتیگراد می‌باشد. دیگ روغن داغ مجهز به درب بازشو تعبیه شده در روی بدنه بویلر روغن داغ می‌باشد که امکان حرکت دادن و خارج نمودن مجموعه کویل‌ها و Chamber انتهایی را به طور کامل توسط ریل های تعبیه شده در کف Shell فراهم می‌نماید.

دیگ روغن داغ ۱

مشخصات و طراحی و ساخت دیگ روغن داغ:

طراحی و ساخت دیگ روغن داغ بر اساس استاندارد ASME و مطابق الزامات استاندارد DIN 4754, IPS-M-AR 105 می‌باشد. کلیه عملیات تست و بازرسی بویلر روغن داغ یا دیگ روغن داغ حین ساخت توسط بازرسی فنی ثالث و مورد تایید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌گردد.

Shell ساخته شده از ورق فولاد آلیاژی DIN 17155 17Mn4 به ضخامت ۱۰ میلیمتر در دیگ روغن داغ می‌باشد که توسط دستگاه جوش اتومات زیرپودری جوشکاری می‌گردد. سطح داخلی Shell توسط جرم نسوز ۱۳۰۰ درجه (NC 11-13) به ضخامت ۵۰ میلیمتر در دیگ روغن داغ پوشیده خواهد شد.

کلیه لوله های مصرفی در کویل ها در بویلر روغن داغ از نوع آلیاژی Sch40 , St 35.8  DIN 17155 می‌باشد که توسط جوش آرگون به یکدیگر متصل گردیده و از جوشها تست رادیوگرافی در دیگ روغن داغ بعمل خواهد آمد.

دیگ روغن داغ ۲

سایر ویژگی‌ها:

  • تست آلتراسونیک از جوشهای طولی و محیطی در بویلر روغن داغ به میزان ۱۰۰ درصد
  • ایزولاسیون بدنه دیگ روغن داغ از جنس پشم سنگ فشرده با دانستیه 100 KG/M3
  • روکش دیگ روغن داغ از جنس ورق استنلس استیل براق به ضخامت 75/0 میلیمتر
  • کلیه الکترودهای مورد مصرف در جوشکاری در بویلر روغن داغ از نوع E7018 , E6010 مارک GEKA یا BOHLER می‌باشد که بصورت پیش گرم شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جدول مشخصات دیگ روغن داغ:

جدول مشخصات بویلر روغن داغ

جهت استعلام قیمت دیگ روغن داغ اینجا را کلیک کنید